Caribbean Pearl

Yes IT IS true! I'm writing from Curacao! But only because it's horrible down here.... not! This place rocks! It's 30-32 degrees in the air, about 28 in the Caribbean ocean and the sun is shining all days long. I'm looking like a ginger bread girl right now, and I love it! What I don't like is the fucking myggorna som dom har down here!

I don't think you have the same temperature as I have here but I can tell you that it's too hot sometimes! Well, I don't know what to write, I have so much to tell you guys at home but it just doesn't feel good telling you that in English! However, tomorrow I'm going to touch, swim with and kiss dolphins. I really look forward to that! I have to tell you one more thing, jag lever tack vare Virgin Colada och de ruskigt goda red cherrys som jag missbrukar! Dom is almost lika ruskigt goda som de ruskigt snygga killarna som jobbar at the aircraft! God damn, they're hot! Jazz, ohlala you should have seen the special person I'm talking about, unfortunately I think he was married, haha. Jag skickar ett vykort till Dig idag eller imorgon honey!

Jag saknar inte Sverige yet, men det finns some people that I'm starting to sakna! Och ja jag love Swenglish, det later liksom lite frackt, det gjorde dock inte that word without an a with two dots!

Pussar & Kramar Pearl in Curacao <3

Kommentarer
Postat av: Syrran myrran!

Hua, vad äcklig du är..... men har du verkligen RÅD att sola ryggen???? :) Visst var dom fina, jag tacka så mycket för blommor och pengar. Ska på stan och shoppa loss imorgon. Ha det gott och hälsa päronen.



Puss & Kram från ett snöigt Östersund med 3 minus grader :)

2008-10-30 @ 12:50:40
URL: http://riesenmelker.blogg.se/
Postat av: Sandra

ååh vad härligt det låter! :D Hoppas du har det jättebra där borta (vilket det låter som) Du måste sola lite extra åt mig också ;) vad kul o simma med delfiner! :D



Jag kom hem från new york nu i helgen, har haft det jättebra där och det är en helt fantastisk stad! Fast är nog skönare med lite värme, var ganska kallt vissa av dagarna i new york, typ som sverige :P



Hoppas vi kan ses snart saknar dig! ring mig när du är hemma!<3333

2008-11-03 @ 22:52:19
Postat av: Tezzis

Maaahhh avundsjuk!! låter helt underbart!!!!!

Du kommer ju bli as brun!! Tillskillnad från alla blekfisar här i Sverige:P(framförallt jag:P:P) När kommer du hem btw? tryade att ringa men telefonen cp:a så du är antagligen fortfarande utomlands(avis igen:P)Ajja hoppas du har det helt underbart over there och bara slappar:P och du... Me löv u!!!! Ses typ den 21 eller 22 november:P eller nått:P Miss you as mycket!!!! Vi hörs!!!

Pussar från t <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-04 @ 23:45:00
Postat av: Jaazzz

Hahahahahahahhahaha jag har ju en svaghet att falla för maried guys så att säga :P haha saknar dig massor massor älsklingen. NJUT.

Pusss pussss pussss

2008-11-06 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0