Där vår väg tar slut

Totalt väck. Nej, men åtminstone så var jag fruktansvärt trött tills att jag öppnade fönstret. God morgon förresten! Jag vaknade för ungefär en halvtimma sedan. Jag har sovit som en gris sen jag kom hem i morse. Jag vaknade vid halv åtta, observera att jag gick och la mig vid fyra-halv fem och somnade säkert vid fem. Klockan åtta satt jag på bussen på väg hem. Helt galet.

Hela dagen har alltså sovits bort, men det är det värt med tanke på hur roligt det var i natt. Nu blir det dock lite tråkigare resten av helgen. Jag måste pressa in kläder i garderoberna... Det finns faktiskt en anledning till varför jag har ett klädberg som inte befinner sig i garderoberna. Efter det, voy a estudiar Español.

Adios amigos! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0