Måndag 13. 10. 08.

Jag undrar verkligen om det känns bättre för dig bara för att du blockar mig. Gör det det? Och känns det bättre för att du har en idiot till kompis som tror att han är så jävla mycket bättre än alla andra och därför alltid ska ha sina äckligt dryga kommentarer och frågor? Jag avskyr honom. Och jag avskyr att han får även dig att se ut som en idiot, om du inte visste det. Det är synd, speciellt då jag vet att du absolut inte tror att du är varken värd mer eller bättre än alla andra. Du skulle bara veta hur patetiskt det är. Vad sysslar du med?! Och jag vet att det var du som ringde i lördags. Åter igen, vad fan sysslar du med? Vad vill du? Kan du inte prata med mig istället?

 

Och grattis pappa. 50 år. Jag kunde inte ge dig en tusenlapp för varje år men du kanske fick en bra födelsedag i alla fall!

Pearl with Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0