Jag antar att det fanns någon Du skulle ringa om Jag inte fanns

Imorse vaknade jag med huvudvärk och snuva. Perfect. Första dagen på hösten och jag börjar bli sjuk - är det inte en klassiker? Dagen började med latin som jag faktiskt nästan orkade lyssna på allt på hela lektionen. Men dagen har varit jobbig rent fysiskt. Och ja skäms på mig, jag orkade inte gå på min spanska. Och dumt nog är det en håltimma på en och en halv timma mellan matten och språket. Men jag orkade bara inte. Jag sitter här - fortfarande med huvudvärk och snuva - ibland blir det bättre och ibland täpper det igen totalt och hela kroppen känns matt. Nu ska jag sova och när jag vaknar kanske jag orkar göra läxor. Jag vill verkligen inte bli sjuk!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0