Lalalala

Idag kommer lillmonstret ner och hälsar på moster, mommo & moffa. Hoppas hon är snällare än sist jag träffade henne och att hon framför allt är snäll mot min stackars uppsvullna mörkblå/lila/gula/gröna armbåge. Jag slog i den igår igen, som om inte en gång vore nog! Idag är det Frisördags med stort F! Jag blir alltid så nervös innan jag ska till frisören. För det första har jag gått hos en och samma frisör sedan första gången jag klipptes men sedan vi flyttade är det lite svårt att klippa sig hos henne. För det andra är det frisören som har saxen i handen och därmed också makten. Idag kan jag komma hem sjukt ful eller galet snygg. Jag föredrar det sistnämnda. Eventuellt kommer jag hem med en helt ny frisyr som inkluderar en lugg, eller så kör jag säkra kort och kommer hem med nyklippta toppar!


Kommentarer
Postat av: syrran myrran

Om on inte är snäll så får du hota med att mamma kommer och tar henne i örat :). Fråga lill monstret om hon såg några björnar på Sonfjället i lördags och om inte vad de berodde på????? :)

2009-08-11 @ 16:59:43
URL: http://riesenmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0