You will never ever call again and I should be very glad about that, but unfortunately I'm not

"You are beautiful but at the same time dangerous.
People need to get to know you to be your friend.
You are strong but sometimes you like to just sit back and relax.
You would rather walk away than fight someone. You usually travel with one
other person maybe two. Your a lover most of the time."

"What animal are you?" på Facebook tyckte att jag är en tiger, där ser man! Kanske är jag en tiger, det fick jag i alla fall höra från en helt random kille uppe på avenyn en regnig natt i somras!
När jag ändå är i full rulle med djursnacket så, grattis Clara, eller syrran myrran eller vem som nu ska grattas till valparna. Åtta stycken blev det(!) varav sex blev vita. (Du som blev glad om det ens blev en vit!) Jag hade gärna köpt en liten valp om jag haft tid för den men just nu går det verkligen inte ihop någonstans i mitt liv och ska jag ha en hund ska den verkligen må bra!


Nu är det 2½ men på tv så jag ska bara slappa och glo på det - lite yoghurt skulle sitta fint till det. Och nu har jag lov förresten! Sportlov, februarilov eller vad ni nu kallar det, efterlängtat var det åtminstone! Men tyvärr så har jag sjuttiotusen olika prov och inlämningar veckorna efter lovet... Jag får äntligen sova ut, i en hel vecka dessutom och det är väl ett plus i alla fall. Nu är det tid för yoghurt och temissbruk.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Syrran myrran!

Vi tackar för grattiset..... Clara, jag, husse och Susie :)



Hälsade på de små idag och alla mådde bra, Clara blev jätte glad för att träffa husse och följde med mig ut själv mannt. Men efter gjorda behov så ville hon lika snabbt in till sina små.

Ha det gott!!!

2009-02-07 @ 16:17:17
URL: http://riesenmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0