Infinity

Första dagen i skolan och jag är dödstrött. Det har kittlat i min hals hela dagen och det verkar som att min hals bestämt sig för att göra ont också, för nu gör det ont. Jag vill inte bli sjuk, speciellt inte nu när det snart är helg dessutom, det är så typiskt! Idag fick vi våra nya scheman som börjar gälla på måndag. Mitt schema suger ännu mer än förra terminen, jag visste inte ens att det var möjligt. Jag har "sämre" håltimmar nu, dom är sådär exakt för korta för att hinna hem och göra något hemma innan jag ska åka tillbaka, dessutom börjar jag åtta fyra dagar i veckan, tre räckte! Nej, nu börjar jag åtta även på fredagar och som en liten bonus slutar jag 17:10. Ibland känner man verkligen att man har turen på sin sida...

Puss & Kram, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0