Make it mine

I feel so much better without you

Kommentarer
Postat av: Syrran myrran!

Ville absolut inte retas med dig om bilderna, kom på det imorse när jag var ute med hundarna att du inte hade några bilder kvar:(



Bilden som Wilda tog den har jag, men den är sådär på mig, ingen supermodell inte.



Jag har letat dig på facebook men finneringen som stämmer in pådig, hur hittar jag igen fröken mystisk????



Nu är vi 98% frisk, är så skönt, men då slår kylan till ute istället, just nu har vi -23 grader. Clara hon skyndar sig ut, skyndar sigmed behov sedan skyndar hon in igen, å tjock har hon blivit oxå :). Melker han STORM trivs det är bara ilös snön son han börjar krampa i tassarna, men annars så skulle han kunna bo ute om du frågar honom.

Puss&Kramm



2009-01-15 @ 20:59:24
URL: http://riesenmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0