Nu har våren tagit fart, lite starkare och mer sen Du var här

Idag är den sista jullovsdagen för min del. Sorgligt men samtidigt lite skönt att få träffa folket i skolan igen och dessutom få något att göra. Jag sa att jag ser fram emot något att göra, inte sjutusen kilo läxor och inlämningar och prov... Buhu. Men nu ska jag inte tänka på det, det är fortfarande några timmar kvar och dessutom börjar jag några nya kurser som jag ser fram emot! Min sista dag har varit väldigt bra, jag gick upp vid åtta för att åka in på pedikyr vid tio, det var superduperskönt och nu är mina fötter som nya, nåja nästan! Därefter gick jag och mamma runt och letade matta till vardagsrummet, helt hopplöst.

Egentligen borde jag ha sytt mina kuddar idag men istället gjorde jag en skitgod sallad till lunch och sen gick jag och tränade. Jag är verkligen redo för att börja skolan nu, utvilad och avstressad. Nu ska jag göra te och äta lite apelsiner. 
Pearl with Love

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0