Nytt år, nya tider, nya jag

Jag är sjuk och jag orkar verkligen inte vara det. Jag måste orka med skolan, orka plugga, orka vara vaken och aktiv på lektionerna. Jag måste bli frisk. Borde inte fruktansvärt mycket frukt, te och ordentligt med sömn hjälpa min kropp att tillfriskna? En sak som jag inte riktigt förstår nu är hur jag klarade mig från att bli sjuk hela hösten och vintern, just precis nu när skolan drar igång igen ska man såklart bli sjuk. Det är så typiskt. Men det är ganska skönt att få ligga och slappa en hel dag, kolla på en massa tv-program och fundera på vem f*n som kom på "Beauty and the Geek". Nu ska jag dricka mer te och verkligen njuta av att jag känner mig som en äcklig, gammal råtta.

Puss&kram, Pärlan

Kommentarer
Postat av: Syrran myrran!

garanterat 4 st, om inget går snett. men det kan vara upp till ev 7 st :)

2009-01-10 @ 14:42:55
URL: http://riesenmelker.blogg.se/
Postat av: Syrran myrran!

vi har sjukstuga här också. Wilda började den 29 december och nu verkar det som dethar tagitom igen på henne, för igår och idag har hon haft 39 graders feber. Själv så dekade jag ihop förra lördagen och är inte kry ännu, såj-a tråkigt, jobbigt och irriterande och Jonas dekade ihop i måndags. så de ända som är krya är Clara och Melker, men detycker att livet är tråkigt då det blir lite promenader förderras del.



Kram på dig!!!

2009-01-10 @ 14:46:23
URL: http://riesenmelker.blogg.se/
Postat av: Syrran myrran!

En liten Flora(super gulligt) men den diskutionen får du nog ta med päronen,för för min del så kan vi nog fixa en lite söt Flora.......... eller så väntar du i 1½år till ev jag ska ta en egen kul....

2009-01-10 @ 15:00:06
URL: http://riesenmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0