Saturday Irritation

Historia brukar vara ganska roligt, men jag tycker inte det är roligt när man bara får stora inlämningsuppgifter, jag uppskattar små inlämningsuppgifter och ett fåtal större inlämningar/redovisningar betydligt mycket mer! Men varför ska en lärare någonsin göra det "onödigt lätt" för sina elever? Idag ägnas dagen alltså åt mitt historiaarbete om den industriella revolutionen som ska lämnas in på måndag - egentligen var inlämningsdatumet på torsdag, men självklart kom han på att det var bättre på måndag. 3 dagar gör ändå ganska mycket men nu måste jag sitta på en lördag med fint väder (är det inte som gjort för att irritera mig?!). Nej, nu ska jag ta tag i det här och avsluta mitt påbörjade projekt innan lördagskvällen har kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0