Take your time to trust in me and you will find infinity

Fredag. Jag får sova ut imorgon, det ska bli så skönt för min hals är inte alls särskilt samarbetsvillig just nu, den bara stretar emot, kanske skulle det hjälpa om jag var tyst någon gång... I helgen ska jag sova, droga mig med frukt, apelsinjuice och massa te, jag vägrar bli sjuk "fuck off förkylningen!". Jag trodde inte jag kunde äta mer frukt än jag gjorde förut, men jag har nog slagit ett nytt personligt rekord, tur att man inte kan bli C-vitaminförgiftad!

"Det konstiga är att jag på något märkligt, underförstått sätt måste ha känt att han mådde dåligt, för han var den enda som jag orkade vara snäll och rolig mot"

Jag måste rota fram ett gammalt arbete om industriella revolutionen, jag gjorde en uppsats om det i åttan(?) och nu är det dags igen, fast i ett lite annorlunda perspektiv, nu är bakgrunden till händelsen väldigt betydelsefull, dessutom ska det bara vara en sammanfattning på två sidor. Jag vet inte hur jag ska kunna klämma ihop det. Och förresten, varför är vissa människor så himla... nej jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig. Omogna passar inte riktigt, fega passar inte heller. Jag undrar bara varför vissa tror att saker blir bättre av att man ignorerar dem? Problemen löser sig inte av sig självt, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0