What a Night

Imorgon är det skola igen. Ny vecka. Igen. Nya läxor. Nya inlämningsarbeten. Nya utmaningar. Snart är det lov och jag längtar, även om jag inte är utmattad eller trött på skolan. Ännu. Och inte heller är jag trött rent fysiskt ännu - jag räknade med att jag skulle "dö" efter en skoldag med mitt nya schema men så har det inte blivit än! *Peppar peppar* Och det kan inte bli "värre" än vad det är nu för i fredags började en av mina nya kurser! Stresshantering & mental träning. Det låter kanske aptråkigt, men yoga och massa olika sådana avslappningsträningar gör mer än vad man tror. I fredags fick vi göra egna stressprofiler och nej, min var inte så positiv och ändå tycker inte jag att jag är särskilt stressad om någon frågar mig! Men poängen är ju att vi under kursens gång ska kunna göra stressprofilen och känna att det inte är så många saker man måste sätta kryss för. Vi ska bli "botade".

Nu ska jag se om det finns något på tv:n och gör det inte det så ska jag läsa lite mer om den industriella revolutionen och dricka upp min Mojito, alkoholfri såklart! ;) Surt tycker magen, men gott tycker munnen!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0