I don't know what it means but I've been wondering who let you go?

So turn it up, take me down from the wall, it doesn't matter
'cause you get what you want after all and now you've shattered everything that we had
and you call me on occasion just to see how I am...


Det är helt knäppt. Det finns en person som jag är så fruktansvärt arg på. Och nej, T, om du läser det här, det är inte du. Det är en person som inte ens vet att jag har en blogg och det kanske är bäst så! Jag är som en berg-och-dalbana just nu. Ena stunden är allt hur bra som helst och jag bekymrar mig inte ett dugg över den här personen, men så i andra stunden så är det det enda som finns i mitt huvud och namnet dyker upp precis överallt. Alla tycks heta som den person. Överallt står det. I svenskaboken, i tidningarna, på tv, på internet. Jag avskyr alltid den här perioden när man är arg på någon eller ska komma över någon, för då finns det saker som man associerar med den personen runt omkring en hela tiden, vilket det aldrig gjort tidigare, i alla fall inte enligt mitt minne. Usch. 

...I'm hanging in
but now time teaches me to pretend it doesn't matter
'cause you get what you want in the end and now you've shattered everything
he looks a bit like me



Jag vet att det går över snart, det är ju början av sådana här perioder som är värst. Och det värsta av allt är att jag just nu längtar "hem" väldigt mycket. Jag vet inte riktigt varför, för jag gillar skolan och alla vänner här. Men jag antar att det är för att jag inte varit "hemma" sedan december och jag har inte träffat Stockholmsvänner på över ett halvår. Det är sjukt. Det är i alla fall tur att det har varit soligt och varmt den senaste veckan, det livar upp väldigt mycket och gör saknaden lite mindre.

Soon you'll find you're all alone
you call me on the telephone
who'd have thought that you'd regret
all those evil things you said
now as friends, we say goodbye
I think there's something in my eye



Stockholm i mitt hjärta.
Pussar & kramar, soldyrkande Pärlan 

Kommentarer
Postat av: JW

Ring när du kommer hem till Stockholm igen <3

2009-03-29 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0