Say When

Blä för allt skolarbete. Igår fick jag åtminstone en fördjupning och redovisning ur vägen. Skönt att få känna att det försvinner lite saker även om man får tonvis med nya uppgifter. Igår hade vi också info. om projektarbetet i trean. Vi ska redovisa det inför de som går i tvåan då, fyfan säger jag bara. Jag ser redan nu hur nervös jag är när jag står där inför alla de där tvåorna som jag inte känner och som jag inte vill ska sitta där och lyssna på mitt projektarbete. Usch, jag vill inte. Nu måste jag plugga för på fredag har jag engelska- och körkortsteoriprov (onödigt långt ord men jag kan ju inte skriva kk-teoriprov för då börjar väl folk undra?!). Imorgon ska jag förresten till sjukhuset på en liten undersökning, jag blir alltid lite nervös av att gå till doktorn, små små fjärilar vill alltid flyga omkring i min mage!
Puss & kram, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0