Jag är inte ensam bara för att jag inte är med Dig

I'm going to leave the world behind

Det finns inget bättre än jordgubbar. Framför allt efter att man sprungit. Ett glas vatten till skadar inte. En joggingrunda, jordgubbar och vatten är ett perfekt slut på en dag som inte varit toppen. Det är inte dagen i sig som varit dålig, det är jag som mått. . . konstigt? Jag har haft en magkänsla som inte varit positiv men samtidigt inte negativ heller. En känsla som jag känner igen sedan tidigare men som samtidigt alltid känns så ny varje gång den hälsar på. Imorgon ska bli en perfekt dag. Det är så bra att ens inställning till saker kan få dem att bli så som man vill. Jag ska återgå till min säng och titta klart på vänner och fortsätta äta mina jordgubbar. 

Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0